vrijdag 23 december 2011

Mijn eerste blog-bericht

Tadaaa!! Het is gelukt, een eigen blog aanmaken; iets wat al een tijdje op mijn lijstje stond. Het kost even tijd om alles uit te vinden, maar uiteindelijk lukt het dan toch! Heerlijk.
Pollewop, zoals al een aantal mensen mij kennen, is de naam van mijn winkeltje in oud brocante. Het begon allemaal in de boerderij, in het bakhuisje. Dat werd al snel te klein, dus nu in een bijgebouw waar ik me heerlijk kan uitleven met het inrichten.

Nog net op tijd om mijn kerst gevoel te laten zien...

1 opmerking:

  1. Hoi Elian,

    Wat mooi ziet dit eruit en wat een sfeer gaat er vanuit super!
    Je staat bij mijn favorieten kan ik je iedere keer opzoeken.

    Groetjes lettie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...