maandag 16 januari 2012

Genieten met de hoofdletter G!!

Wat een prachtig weer is dit toch! Het wandelen met de hond is nu geen straf. Helaas liep ze al eerder naar buiten dan ik, ze zag een wild konijntje.... en weg was de hond. Gelukkig kwam ze daarna nog terug om even met me mee te wandelen. Wie laat wie nu uit??
Volgen nog wat foto's van de kast die ik dit week-end bij mijn zus inelkaar heb gezet. Zo'n kast die helemaal uit elkaar kan, heel handig, maar je hebt heel veel handjes nodig om alles weer netjes in elkaar te zetten! Dus ook broer en schoonzus waren daarbij nodig. Wel heel gezellig, en de kast die staat!








     





De buffetkast en de andere fotootjes zijn nog van het uitje naar Belgie!
Groetjes! Elian


    

12 opmerkingen:

  1. Ik zie hier HET archiefkastje:-) Mooie spullen heb je gevonden in Belgenland! Ik heb net een post aan je winkeltje geplaatst... Was erg leuk om je te ontmoeten en we zien elkaar vast weer terug! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elian,

    Via de post van Judith kom ik bij jou terecht, wat heb je mooie spulletjes in je winkel staan! Wie weet kom ik wel een keer bij je buurten, het ziet er in ieder geval prachtig uit. Ik heb mij als volger aangemeld, zo blijf ik lekker op de hoogte!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai hai ik kom ook via Judith leuke spullen heb je zeg een heerlijk sfeertje.
    Ga je volgen hoor!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blog Elian! Via Judith kom ik hier terecht..
    Ik heb al het één ander over je winkel gelezen en dat is helemaal vol lof. En als ik de foto's zie kan ik daar alleen maar mee instemmen. Wat een mooie spullen en wat een heerlijke sfeerplaatjes zijn het geworden.

    Fijne dag! (helaas, niet meer zo zonnig)

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik kom via de blog van Judith bij je terecht.Ziet er allemaal superleuk uit.Ik ga je dan ook graag volgen.
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha en hier nog één via Judith :))
    Ik woon bij je in de buurt, ben gek op brocante en toch ken ik je winkel niet eens..dus binnenkort kom ik vast even buurten!
    En ik heb me gemeld als volger!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Judith heeft heel wat te weeg gebracht ;) Mijn ouders wonen op de Veluwe, dus wie weet kom ik eens een keertje bij je aanwaaien, want ik zie allerlei mooie spullen voorbij komen!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik kom via Judith ....wat een leuke blog en winkel heb je !! suoerrrrr...mijn compimenten hoor!!..ik ga ja volgen...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blog! Ik probeer al voor de derde keer een reactie te plaatsen ( bloggerstoring?), hoop dat het lukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er gezellig uit bij je,ga je dan ook gelijk volgen.
    Lijkt me erg leuk!!!!!!
    Fijn weekend & groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...