zondag 1 januari 2012

Happy 2012!!!

Voor iedereen een geweldig, gezond en gelukkig 2012!!!
Na al die oliebollen en appelflappen de kerstboom weer opgeruimd. Ik heb mijzelf verwend met dit prachtige boek 'de Franse Sfeer' van Jeanne d'Arc. De mooie foto's inspireren mij om weer lekker aan de gang te gaan met allerlei hoekjes in huis. Ook heb ik een nieuwe bureau-lamp gekocht, die erg lijkt op de Jielde lamp! Voor mijn eigen plekje in de woonkamer op mijn bureau. Ik ben er blij mee!



 

 

Groetjes!

1 opmerking:

  1. Hoi Elian,
    Vandaag was ik met m'n vriendin bij je langs geweest... We vonden je winkeltje super en het was helemaal een kers op de taart dat je ons uitnodigde om binnen te kijken in je GEWELDIGE boerderij! Verder heb ik mezelf meteen als volger van je blog toegevoegd, zodat ik niets meer hoef te missen:-) Zag dat ik de eerste volger ben??? Zal komende week een post aanje wijden, dan komen er vast veeeeel meer bij!

    Groetjes en we komen zeker nog eens een keertje langs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...