maandag 30 januari 2012

Sneeuw!

Vandaag dus wit buiten!! De hond vindt het geweldig en wordt helemaal enthousiast als ze naar buiten mag. Zelf ben ik niet zo'n fan van die kou, dus loop ik met dikke sjaal, muts op en handschoenen aan, alsof ik in op de Noordpool loop....
Binnen is het wel gezellig warm, 's avonds gaan de kaarsjes weer aan, en lekker met de deken op de bank!
We komen de winter wel door.
Groet, Elian

Een leuk idee nog uit de laatste JDL met een oude voederbak voor de kuikens:


6 opmerkingen:

  1. Voor mij hoeft de winter ook niet zo, al vind ik een witte wereld wel een erg mooi gezicht! Maar als ik kiezen mag zit ik liever buiten, op een terrasje in de zon :)!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elian, Ik heb ook niets met de winter..brr veel te koude..!
    De kids hopen op sneeuw.. maar van mij mag het zonnetje komen en de temperatuur omhoog gaan.
    Sterkte met de kou..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heerlijk , alles op zijn tijd!!!!
    Grappig om je voederbak zo te zien.
    Fijne dag & groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk...bah niks aan die kou en dan sneeuw !!! ..ik wil voorjaar...lente !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He leuk ik heb je blog gevonden!
    Ik was laatst op je kerstfair , superleuk!!
    En nu kom ik je dus tegen.......

    IK heb het in een blogverhaaltje nog gehad over je fair..jajaja reclame maken heet zoiets!
    Goed ik ga je volgen en kom zeker nog een keer buurten!
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi gezicht de witte wereld (vooral vanuit een warme kamer ;)) en ook onze hond vindt het helemaal geweldig, maar van mij mag het wel lente worden...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...