woensdag 25 januari 2012

Vers oud spul...

Weer wat 'verse' oude spulletjes uit ons buurlandje gehaald. Wel duidelijk dat het een beetje een verslaving is hier... maar ik zou niet zonder kunnen. Spullen met een verleden, vaak zo mooi door wat de tijd met ze heeft gedaan. Een oude lijst, een handwerk-kussen (of voor het kant-klossen?). Welk schilderij heeft er ooit ingezeten, en wat voor mooie handwerken zijn er op gemaakt? En de prachtigste bidprentjes in oude bijbeltjes, zo mooi van kleur!

 






 


Fijne week voor iedereen en tot gauw.  

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je op de kop getikt.
    Heb je ook een webwinkel of een winkel aan huis!!!
    Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie aanwinsten gescoord!! Gelukkig is dit een gezonde verslaving, je hoeft er niet voor naar een kliniek om af te kicken ;)!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh ik vind die religieuze items zo prachtig!!!Heb er echt een zwak voor.Jammer dat je winkeltje zo ver weg is!!(hier in zeeland zie je dat nauwelijks,helaas!)
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even een vraag Elian..op welke dagen ben jij open? Of alleen op afspraak?
    Ik wil graag binnenkort eens komen snuffelen ;)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corine, bedankt voor je reactie! Om je vraag te beantwoorden; ik ben inderdaad op afspraak open. Maar omdat ik ook aan huis werk kan dat bijna altijd. Gewoon de dag, ochtend of middag, even doormailen of bellen, dan houd ik daar rekening mee. Gezellig! tot ziens! Groetjes, Elian

      Verwijderen
  5. Hoi Elian, leuke spulletjes heb je weer op de kop getikt. Als ik een keer in de buurt ben kom ik zeker een keertje bij je kijken. Leuk dat je mij ook gevonden hebt.Tot blogs. Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi allemaal.....ik kom zeker eens langs hoor leuk !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit allemaal. Spannend altijd lijkt mij als je op inkoop gaat.

    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het blijft toch een heerlijke bezigheid en ik las net even bij je foto dat je grafisch vormgeefster
    bent ...leuk , dat is mijn man namelijk ook .

    Je hebt weer mooie spullen opgehaald , jammer dat ik niet in de buurt woon.

    Fijne week verder , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, ik kan weer een reactie plaatsen op je blog!
    Mooie spullen heb je gevonden. Ik sta ook te popelen om weer naar België en Frankrijk te gaan, de eerste trip staat in het voorjaar gepland. We plakken er dan meteen een paar dagen aan vast, zodat we ook een beetje van de omgeving kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Elian,
    Ik werd door iemand anders gewezen op jouw blog, dus ik ben gelijk even gaan kijken, het ziet er mooi uit zeg!

    Leuke spullen heb je en heerlijk dat je een winkeltje aan huis kunt hebben!
    Hartelijke groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...