dinsdag 21 februari 2012

Druk geweest...

Ik kom echt tijd te kort!! Afgelopen tijd weer lekker aan het werk geweest en wat mooie ontwerpjes gemaakt. En ondertussen is er ook een kachel in de winkel-ruimte geplaatst. Een gezellig houtkacheltje die veel beter past bij al het brocante, dan het electrische kacheltje. Die trok het toch niet om de boel warm te krijgen.
Ook weer wat adresjes af voor weer wat nieuwe spullen. En dan nog bezig met de voorbereidingen voor de Boerderij-Fair die we voor de 2de keer hier gaan organiseren op Hemelvaartsdag. (daar zal ik nog op terugkomen in een volgende post). Verder weer gezellige mensen op bezoek gehad! Maar dan moet je tussendoor ook nog je blog een beetje bijhouden...
Respect voor jullie allemaal! Allemaal steeds nieuwe berichtjes en prachtige foto's, ik moet er nog steeds veel bekijken die ik nog niet heb gelezen. Maar, ik doe mijn best!
Hierbij wat foto's van o.a. het houtkacheltje

Groetjes,
Elian

 





9 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje zeg!
    De stoel is ook geweldig ik heb een zwak voor houtsnijwerk!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Gewoon lekker in je eigen tempo verder gaan, bloggen is voor de gezelligheid en zeker geen verplichting ;)

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heb je een prachtige spullen! Ik zou heel graag eens komen shoppen in je winkeltje. Wie weet....
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je kacheltje zo.. maar we hadden hem natuurlijk al in z'n eggie mogen aanschouwen...
    Was gezellig zaterdag... en ik heb genoten van je mooie huis en je leuke winkel.
    Kom snel terug..!
    En bloggen moet leuk blijven geen verplichting...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n kacheltje staat inderdaad een stuk sfeervoller en als je er ook nog eens meer warmte van krijgt, heb je dubbel plezier!

    Ik kom absoluut een keer jouw richting op, want zo heel ver is dat hier niet vandaan!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n houtkacheltje. De sfeer alleen al. WIj hebben er ook eentje in huis en ik zou hem niet graag meer willen missen.
    Wat heb je een mooie kist onder het witte tafeltje staan, heb je die ook te koop of is die van jezelf?
    Fijne avond. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke houtkachel... M'n vriendin was vandaag nog bij me 'op ziekenbezoek' en toen zei ze nog dat ze heel graag weer eens naar jou toe wil gaan. Helaas kan ik voorlopig nergens heen, dus waarschijnlijk zie je haar snel weer eens verschijnen, maar dan wel met een andere vriendin van ons:-) Maar ik kom dit kacheltje zeker eens bewonderen zodra ik kan!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gaaf zo'n werkend houtkacheltje...en wat een mooie Janneke!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er weer een volgertje bij hoor:-)) Ik heb je blogje gevonden en de Pollewop Place is zeker een 'Place to be'...ziet er supergezellig uit!!
    Suc6 en vooral veel plezier met je blog!

    Groetjes,
    Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...