vrijdag 3 februari 2012

Now we're talking

Kijn, nu kunnen we pas echt spreken van sneeuw! Dit is wat je noemt een witte wereld. Prachtig, maar zoals ik al eerder heb gezegd, het moest er niet zo koud bij zijn. De verwarming maakt overuren en er zijn bij ons al wat leidingen bevroren... geen koud water op de badkamer. En tandenpoetsen met warm water is niet echt lekker!
Met al dat wit buiten heb ik ook wat behoefte aan witte foto's van binnen, vandaar de volgende plaatjes.

Iedereen veel sneeuwpret dit week-end!!
Groetjes, Elian





15 opmerkingen:

  1. Sneeuw met 20 graden...hihi, dat vind ik eigenlijk wel een heel goed plan! Kunnen we lekker buiten zitten in de sneeuw!

    Wat heb je een mooie klepbank in huis staan, prachtig is ie!

    Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's!!heb zitten genieten.En die sneeuw...Tja,als je binnen zit ziet t er prachtig uit.Maar verder hoeft t van mij eerlijk gezegd niet zo.
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van een heerlijk weekend...mooie plaatjes....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een mooie foto's laat jij zien!
    je hebt prachtige hoekjes in je kamer, genieten!
    Fijn winter weekend!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen dat je leidingen bevroren zijn, daar word je niet vrolijk van. Maar je hebt toch weer mooie plaatjes geschoten. Prettig weekend, Jac.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Buiten alles wit..dan wil ik binnen juist geen wit :)
    lekker knus, warm..
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid bij jou,een warm welkom in jou huisje!!!!!
    Fijn weekend & groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De sneeuw en kou leveren mooie plaatjes op, maar helaas ook veel ongemakken. Sfeervolle foto's heb je gemaakt!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou die mooie witte plaatjes zijn goed gelukt hoor. Ik heb er van genoten.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja wat kun je dan blij zijn met de monteur...! Ík mis de marktjes enorm..
    Ik wil weer gewoon naar buiten zonder al die extra's ....helaas we moeten geduld hebben..!
    Heerlijk een bondgenoot te weten...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij ons waren (op een nacht) de buizen van het warm water bevroren ,gevolg geen warm water in de badkamer!,gelukkig kon een vuurtje op de zolder hulp bieden en was de "boel" vlug ontdooid ,mag er niet aan denken dat we een weekendje weg waren of zo ,dan waren vast onze buizen gesprongen:-(
    Op dit moment zijn ze dan ook bezig onze zolder te isoleren zodat we dit niet nogmaals mee maken!,Ik schreef het net al in een reactie bij Hetty ,ook ik ben niet gemaakt voor de winter hoor ,ik verlang naar het voorjaar en naar de brocante marktjes;-)
    Nu kruip ik lekker voor mijn houtkacheltje!
    Groetjes uit Belgie ,Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke binnenplaatjes....beter dan de buitenplaatjes!Brrr ...zo koud ik ben er klaar mee....groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elian..
    Zaterdag willen een vriendin en ik een rondje brocante maken.. zouden we rond de middag welkom bij je zijn...
    Ik hoor graag van je.
    Groetjes Hetty
    onze.droom@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig huis en van binnen een heerlijk warm sfeertje.
    Je hebt er weer een volger bij.
    Hartelijke groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...