maandag 5 maart 2012

Aan de knutsel...

Weer eens een keertje aan het knutselen gegaan. Samen met een paar vriendinnen afgesproken, alles klaargelegd, en feubelen maar! Dat werkt goed want tijdens het maken van (dit keer) een kussenhoesje, wordt er gezellig wat afgekletst. De avond was ook zo weer voorbij!
Ik zal het resultaat even laten zien, samen met wat ander knutselwerk van afgelopen week.
Het gestapelde servies is een creatie van een vriendin die hier ook op de Fair komt te staan! Binnenkort alle informatie op mijn blog, maar zet 17 en 18 mei maar vast in jullie agenda voor 2 dagen gezelligheid in de brocante!!
Fijne week!!
Elian








10 opmerkingen:

  1. Wat leuk geknutseld Elian! Heerlijk zo'n avondje met je vriendinnen... En ik ga die datum onthouden: met een beetje geluk kan ik dan ook weer van de partij zijn!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat ben je toch handig, ziet er allemaal weer prachtig uit!! Gezellig dat je dat met je vriendinnen deelt!!! Houden zo!!! En wat die dagen, beetje ver maar je weet nooit!!! Gr. Jac....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat een mooie "knutsels"dat kussen is erg leuk!!

    Creatief hoor!!

    En ik schrijf de dagen op, wie weet kom ik!!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig en creatief. Ik wou dat ik zo handig was met de
    naaimachine. Lijkt me heerlijk als je zoiets zelf kunt maken.
    Ik ga vanavond weer bloemschikken, dat is meer mijn ding.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellige avond en dan ook nog allerlei creatief moois maken! De eieren vind ik ook zo mooi geworden. Hier even geen tijd om te knutselen, er moet geverfd worden...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kussen zeg! en je stapels zijn super leuk
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er erg mooi uit, ik vind je etagère ook ontzettend leuk. Dit geeft wel inspiratie hoor!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. JE KUSSEN IS SUPER MOOI!!

    DE REST IS OOK ERG GAAF!!


    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kussen !!!..leuk hoor....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het kussenhoesje is prachtig geworden! en ook de rest ziet er super uit, mooi gedaan! Gezellig zo samen met vriendinnen knutselen.

    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...