donderdag 15 maart 2012

Boerderij Fair 2012!!

Al volop bezig met de voorbereidingen, maar hier dan toch ook de aankondiging van de tweede Boerderij Fair die we bij onze boerderij in Emst gaan organiseren. Naast mijn eigen brocante verzameling zal er veel aanbod zijn van diverse brocanteuses. Dus een must voor de liefhebber!! Schrijf meteen op je kalender en mis het niet, het is voor iedereen de moeite waard. Donderdag op Hemelvaartsdag en vrijdag, 2 dagen feest!! Er komt een poppentheater met een geweldige poppenspeler voor de kleintjes, al denk ik dat menig volwassene er zal blijven kijken. En op vrijdag willen we een aantal pronkstukken gaan veilen!! Daarover binnenkort meer, nu eerst de aankondiging:
Groetjes, Elian

7 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, zo'n boerderijfair. Helaas is het voor mij net iets te ver weg. Mag ik het doorgeven op de hyves, waar ik veel op zit? Wie weet zijn er daar mensen die het heel erg leuk vinden.
    Succes met de voorbereidingen.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat het gelukt is met het poppentheater.... zul je geen spijt van krijgen.. is echt heel erg leuk..
    En het stond natuurlijk al in mijn agenda...LEUK..!!
    Ben zeker van de partij..!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk ik ga eens even neuzen op google maps waar Emst ligt! hihi
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Het staat in m'n agenda!! Succes met al het regelwerk..
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt gezellig! Veel succes en plezier met de voorbereidingen.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi
    kwam zomaar op je site terecht en wat ik zie ik een geweldige leuke aankondiging van en fair
    nou meteen in de agenda gezet natuurlijk

    maar wat een leuke blog heb je
    ik ga je volgen blijf ik meteen op de hoogte van je fair!!

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Nou ik was er vandaag en we vonden het superleuk. Wat goed georganiseerd ook!
    We hebben er een aardig eindje voor moeten rijden maar het was zeker de moeite waard. 's Middags hebben we nog heerlijk gewandeld in de Kroondomeinen bij Uddel. Ik ben nog niet heel lang aan het bloggen. Vandaag zal ik een bericht over de boerderijfair plaatsen en zojuist ben ik jouw blog gaan volgen. Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...