maandag 16 april 2012

Mooi mooier mooist

Wat kan brocante toch mooi zijn, en wat kunnen we daar toch van genieten. Even weer rondkijken en gelukkig zijn met al dat moois om je heen. Maar als je mij vraagt, wat vind je nou het mooist in je huis? Dan kan ik niet kiezen. Het zijn de combinaties en de dingen die je bijelkaar zet die het mooi maken. Een paspop op een mooi oud doorleefd tafeltje, een kandelaar met een luik, samen maak je het plaatje af!
Voor iedereen een fijne week!!
Groetjes, Elian





13 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad mooi...er zijn zoveel opties en samenstellingen waar je van genieten kunt!

    Een fijne avond gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh heb je die paspoppen met die enorme jurken in huis staan ?? prachtig !!
    Mijn paspop staat in haar blootje met alleen een antieke kraag om ;-) maar die jurken passen hier ook niet bij de rest.
    Ik geniet maar even van die van jou.

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig.. ik geniet even mee... nog druk met de voorbereidingen. of heb je het allemaal een beetje op de rit..??
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja....zucht, wat een heerlijke hobby hebben we toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad vaak de combinatie van spullen die een mooi geheel vormen en dat zit bij jou wel goed ;)

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig !!...die kandelaar !!! wat een plaatje...liefs Ria....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi ben via via op je prachtige blog gekomen vol met prachtige foto's en spullen .....even heerlijk zitten genieten van je mooie posten , en gelijk volger geworden zodat ik je volgende posten niet kan missen ...voor nu wens ik je een fijne week en tot de volgende keer lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit met je mee te genieten.En die kandelaar...wat istie geweldig mooi!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo is het, het is de combinatie die het allemaal leuk maakt. Leuke hoekjes weer.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh mooi! zucht... die jurk je waant je gelijk in een Engels park vol bloemen!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elian, heerlijk toch dat we zo kunnen genieten van al die mooie brocante die we in de jaren met zorg om ons heen verzameld hebben... Jij zou eens een overzichtsfoto op je blog moeten zetten van je woonkamer; ik denk dat menig volger aangenaam verrast zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind alles mooi! Fijne dag, groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat het het jullie niet helemaal gebracht heeft wat je er van verwacht had.. en ook jammer van de tweede dag...
    Wij vonden het dit keer ook lastig om mooie spullen te vinden..
    Maar voor mij toch wel een aantal mooie Engelse spullen mee kunnen nemen.
    Morgen naar België.. en dan heb ik een mooie mix... En dan maar hopen dat het de lading aan kosten gaat dekken..Maar goed.. hoe dan ook hebben we het wel erg leuk gehad..!En was Engeland inderdaad ondanks de regen LOVELY
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...