vrijdag 15 juni 2012

Avondje uit!!

Wat een heerlijk sfeertje gisteravond bij de franse avond van Dejavu!!! Veel vrolijke mensen een beauty van een winkel en een lekker muziekje op de achtergrond. En al is het een aardig stukje rijden, het is weer zeker de moeite waard geweest!! Op de volgende foto's nog een indruk van de winkel, al was deze toen al aardig ''uitgeleefd'' door de grote hoeveelheid mensen die wat gekocht hadden om ook thuis verder te kunnen genieten. Zo geniet ik nog na van de mooie peperbesjes en de stapels oude papieren! De lampenvoet krijgt nog een ereplaatsje in huis, en zal ik later vastleggen op de foto!!
Bedankt lieve mensen uit Oosterhout!!

Groetjes, Elian

                    









8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sfeerplaatjes weer! Ik kijk regelmatig even rond hoor naar de plaatjes van al je gevonden schatten:-) Wij zaten met het hemelvaartweekend in Zeeland, anders waren we zeker op de fair langs komen waaien!
    Groetjes,
    Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's. Om te smullen weer dit. Oosterhout is een beetje te ver uit de koers voor ons. Brocante fair in Diepenheim was er vandaag. Dat is meer in mijn richting. Daar had ik graag heen gewild, helaas kon ik geen vrij krijgen vandaag.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad een hele mooie winkel, we zijn er anderhalf jaar geleden geweest, toen we rond de kerst van Brugge naar huis reden en dat mooi konden combineren. Hier is hier ook een eind vandaan!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige spullen en mooie foto's. Daar had ik ook wel graag rond willen lopen.
    Maar dat was vast niet goed voor mijn portemonnee geweest...
    Ik word er altijd zo hebberig van!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whooo, dat ziet er allemaal we heel gaaf uit zeg! Jammer dat ik niet geweest ben. Déja-vu staat wel hoog op mijn verlanglijstje. Binnenkort moet het er maar eens van komen. als ik deze foto's zie! Kanniewachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en heerlijk om te zien !!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh geweldig! Wat een heerlijke sfeerbeelden.......net een snoepwinkel:)
    Moet ik toch ook eens kijken, zie al veel moois voorbij komen.

    Fijne dag

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk winkeltje .
    Echt een aanrader om eens naar toe te gaan.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...