donderdag 7 juni 2012

Fris en fruitig

Weer helemaal bijgekomen van een geweldig geslaagde fair!! Wat een gezellige drukte was het met hemelvaart op ons erf. Ik wil bij deze iedereen bedanken die ook op hun eigen blog een vermelding had gedaan. Het heeft goed geholpen! Ook leuk om bij andere bloggers de reacties en zelfs foto's te lezen en zien!! Superleuk!
Maar er is weer een leven na de fair... Dus fris en fruitig aan de slag! Weer lekker in ons eigen huis bezig geweest. Dat moest ook wel, want er is vandaag een fotografe langs geweest. En door een lens zie je alles!! De foto's krijgen jullie vast nog wel te zien. Nu nog even een paar gewone kiekjes van mijzelf.
Ik wens jullie allemaal alvast een fijn week-end!!
Groetjes, Elian



            




8 opmerkingen:

  1. Ik ben natuurlijk wel erg benieuwd waarvoor de fotografe kwam? Dat ze heel veel mooie plaatjes heeft kunnen schieten, is wel duidelijk...deze foto's laten zoveel moois hier zien! Wat een prachtig plekje heb je daar op het erf, om met z'n allen aan te schuiven!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook wij waren op je erf met de fair, superlocatie en- organisatie! Maar eerlijk gezegd vind ik je tuin zonder alle kramen nog veel mooier :))
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was er niet, wellicht een volgende keer. Mooie foto's!

    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en dan nog niet eens van de echte" fotografe :)
    Ben benieuwd..je houdt ons lekker in spanning ,
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's en waar de fotograaf voor kwam ik ben ook heel benieuwd
    !
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad een sfeervolle fair, met heel veel mooie kramen en spullen! Toch ziet je tuin er zonder alle kramen ook erg mooi uit. Ben wel benieuwd naar het verhaal achter de komst van de fotografe...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom via via even gezellig op je blog rondneuzen.
    Wat een leuke fair heb je gehad!
    Ik ga nog even verder lezen bij je, ben gelijk volger geworden!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo prachtig!!! Ik ga nog even rondkijken op jouw blog, alles lijkt zo mooi...ik ben alvast je nieuwste volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...