donderdag 19 juli 2012

Lekker bezig...

Het leek zo lekker te beginnen, de eerste dagen van de vakantie mooi weer, maar toen.... Wat een regen, zo jammer. Je stelt het je iets anders voor: lekker in en rond het zwembad hangen, boekje lezen in de hangmat, buiten eten, en ga zo maar door. Maar we weten niet wat we nog gaan krijgen, we houden de moed er in!
Door het slechte weer is er van alles binnen gedaan. Stilzitten is er niet bij, even een stoeltje opknappen, een kastje schilderen en de boel weer eens anders neerzetten. De logeerkamer is helemaal opgeruimd want we krijgen straks twee logee's. Gezellig!
(Nog) geen vakantieplannen, dus hier weer wat foto's!
Groetjes!
Elian




4 opmerkingen:

  1. Het is echt verschrikkelijk weer he Het hoost hier echt hard op dit moment! Wat heb je een heerlijke sfeer in jou huis zeg!! Ik geniet!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een droomkamer.....
    Wanneer word ik verwacht.....?
    ;)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whooo, wat ziet die kamer er gaaf uit! Die lichtblauwe wanden (of komt dat door de foto?) zo mooi. Ik houd van blauw. De wanden in mijn slaapkamer zijn ook lichtblauw en in de woonkamer heb ik ook één wand lichtblauw met wit.
    Maar in zo'n leuk huis als jij hebt komt het nog mooier c.q. Franser over.
    My compliments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sfeervolle kamer, echt een warm welkom voor de logees.
    Mooie kleur blauw heb je op de muur.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...