zaterdag 7 juli 2012

Pollewop Brocante

Vanwege een aantal vragen in jullie reacties nog even een post over mijn winkeltje. In het bijgebouw bij onze boerderij heb ik de luxe om mij helemaal uit te leven met het brocante. Ik richt het in met de spullen die ik vind op de markten, en ontvang daar graag mensen die lekker gaan rondsnuffelen en wat kunnen kopen. Ik heb dus geen webshop en er kunnen helaas geen bestellingen via mijn blog gedaan worden.
Natuurlijk wil ik wel iedereen welkom heten om een keer langs te komen. Via de mail hoor ik dan graag wanneer, dan kan ik daar rekening mee houden. Ik werk ook aan huis, dus het kan eigenlijk bijna altijd.
Wie weet kom je een keertje in de buurt van Emst (Gld.) of maak je een leuk rondje brocante met vriendinnen op de Veluwe! Ik heb de koffie klaar staan!!
Hierbij nog wat foto's van de winkel!

Tot ziens! Elian




9 opmerkingen:

  1. Hallo Elian,
    Ik wil je wat vragen, maar kan via je blog geen mailadres vinden....
    Zou je mij even willen mailen? Info@soedidee.nl
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elian,

    Via Yolanda (Kom Achterom) ben ik bij je op bezoek geweest. Ik heb genoten van al je brocante moois. Ga je volgen.

    Fijne weekend,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spullen allemaal! En wat heb jij het getroffen met je eigen brocante-huisje. Lijkt me heerlijk.
    Fijne zondag
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik weer eens in de buurt ben kom ik even binnen wippen.
    De bovenste foto, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie blog en winkel ik kom zeker een keer langs als ik in de buurt ben.
    heb me ook gelijk aangemeld als volger hoor .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uit ervaring weet ik dat een bezoekje aan jouw adres zeker de moeite waard is!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk plekje heb je zo rondom de boerderij !
    je winkeltje is erg mooi geworden, gezellige snuffelhoekjes idd zeker de moeite waard
    prachtige foto's hierboven, genieten
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, hoi, kwam via via op je blog, hartstikke gaaf! Ga je volgen hoor en hoop natuurlijk dat je mijn blogje ook eens bezoekt, groetjes Alie (Huisje Weltevree)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op de boerderij-fair heb ik je winkeltje mogen bewonderen, een mooi plekje met prachtige spullen!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...