donderdag 5 juli 2012

Weer wat verzameld...

Dankzij een heel lekker week-end met brocante markten vorige week, heb ik weer wat moois om de winkel mee aan te vullen. Er waren veel bekende op de markt, dus nog gezelliger om samen af en toe een bakje koffie te drinken op de terrasjes. Daar worden de aankopen natuurlijk al besproken en laten zien.
Vandaag is dan echt de vakantie begonnen. Niet meer op de klok letten, naar school brengen en halen. Echt lekker! En het begint al goed met mooi weer, als we dit zo volhouden kan de vakantie niet meer stuk.
Groetjes, Elian

 




 





Opeens heb ik ook iets met groen, komt door het lieve kastje. Daar komt dan vanzelf vanalles bij...

 


 





11 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke geniet foto's weer kijk elke keer me ogen weer uit al die mooie dingen ,maar je hebt ook de ruimte ...heerlijk vakantie he weet dat nog wel toen mij meiden klein waren heerlijk op je gemak je bed uit lekker uitgebreid ontbijten en als het zonnetje er is heerlijk de tuin in mmmm fijne vakantie ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben helemaal verliefd op die witte dozen van de eerste foto's.Wat geweldig!!Zijn ze voor jezelf of voor je winkeltje?
    Geniet lekker van de vakantie!!
    Lieve groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW die dozen geweldig!!!!!!!!
    die wil ik allemaal wel,zo mooi..
    Groetjes Kari

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh super! je wordt er helemaal hebberig van en dat groene kastje een plaatje!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elian...ik zie een schattig lijstje met dat lieve meisje....naast de witte kannen.... en een prachtige groene kan op de trap achter het kastje.....zijn die beide te koop ?????......liefs Ria...xxx...waar heb je je winkel ??...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige spullen!!!! Kan ik niet iets bij je bestellen?
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb weer genoten van je mooie foto's. Heerlijk he eindelijk vakantie!
    Is die grote stoffen doos met bloemetjes te koop? Ik ben ook helemaal verliefd op hetgrote roze blik wat op het tafeltje staat. Zijn deze te koop?
    Liefs Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Elian.
    Wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst.
    Ik ben weg van dat langwerpige witte emaille trommeltje is dat ook voor de verkoop en zo ja wat moet dat kosten dan?
    groetjes Truus
    gvpanhuis@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat waren wel heel leuke markten, je bent met prachtige vondsten thuisgekomen!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elian, via via kwam ik op je blog terecht. Klopt het dat je geen website hebt? ben al een tijdje op zoek naar mooie hoedendozen, en deze vind ik prachtig. heb je ze nog? Wat kosten ze?

    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie hoedendozen, en blog heb je zeg!
    Ik ga je meteen volgen.

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...