dinsdag 14 augustus 2012

Een lading balletschoentjes...

Velen komen alweer terug van vakantie. En ondanks dat wij niet weg zijn geweest, moet ik zeggen dat ik ook heerlijk uitgerust ben en er weer lekker tegenaan kan!
Zo ben ik tegen een hele verzameling spitzen aangelopen; wat een mooi gezicht! En je kunt er zo lekker mee decoreren. Dus ideaal voor in mijn winkeltje! Het resultaat zie je op de volgende foto's.
Tot gauw maar weer!
En geniet nog van het mooie weer!

Groetjes, Elian










 




8 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een hele partij. En wat heb je prachtige sfeerfoto's gemaakt met ideeën wat je ermee kan doen. Ze zullen je winkel uitvliegen denk ik. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjeemie dat is me even een party hhahah prachtige foto's heb je ermee gemaakt even lekker zitten genieten hier ,heerlijk dat je lekker tot rust bent gekomen, tuurlijk moet dat ook thuis kunnen hoor , ben ook thuis en geniet elke dag .....fijne week nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie partij, die liggen vast niet lang in de winkel ;)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kwam je blog via via tegen, wat een prachtige partij balletschoentjes zeg ! Ik zag dat je een brocante wnkel hebt, mooi hoor, ik wou alleen dat er hier in de buurt was (Antwerpen). Ik ga je volgen want dit is echt mijn ding.

    Lieve groetjes
    carine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe vind je ze!! Prachtig gezicht al die schoentjes, ik heb vroeger zelf op ballet gezeten...alleen nooit op spitzen, zo goed was ik niet:-)) Werk ze weer!
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad een beste partij!! Wat een geluk dat je daar tegen aan liep! Mijn jongste dochter heeft spitzenles, ze gebruikt ze dus altijd maar zodra dat niet meer het geval is 'pik' ik ze in...ik zal er vast wel een mooi plekje in huis voor weten te vinden!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! al die schoentjes. Het verbaast me dat de meisjes die hierop gedanst hebben ze niet zelf hebben gehouden. Ze zien er gebruikt uit. Mijn dochter heeft al haar balletschoentjes en spitzen nog en zal ze echt nooit wegdoen.
    Kennelijk hecht niet iedereen daar dezelfde waarde aan.
    Dus zullen anderen de schoentjes gaan koesteren.
    Groetjes, Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge dat zijn er nogal wat. Je kan zo een balletschool beginnen!;)) Maar je kan er zeker leuk mee decoreren. Ziet er erg leuk uit. Succes met de verkoop!! Gr. Jac..........

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...