maandag 17 september 2012

Een prima dag!!

Het was gezellig druk in Nijverdal!!
Voor de eerste keer een kraam inrichten valt nog niet mee. Allereerst de vraag; wat gaan we meenemen? Geen idee wat je allemaal kwijt kan... Maar met een volle bus op stap gegaan.
 
 
 

 
Samen met de geweldige hulp van mijn overbuurvrouw Jannet en haar dochter Mila hadden we de kraam zo ingericht. Nog een beetje schuiven en doen, een bloemetje er bij, en klaar! Nou maar afwachten. Naast ons stond Hetty van Faire Un Song met haar mooi spullen uit Engeland, dat kon niet beter! We vermaakten ons prima en er werd goed verkocht.
 
 
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Ik vond het ook super gezellie naast je staan..
    Was gezellig ..gaan we vaker doen..;-)
    Groetjes en tot snel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit.
    Fijn dat je goed verkocht hebt.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig geweest! Ziet er weer top uit allemaal! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw kraam ziet er prachtig uit! En het was ook nog eens heerlijk weer....ik kon helaas niet, anders was ik graag even komen kijken in Nijverdal.

    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je goed verkocht hebt.....ik zie alleen maar moois bij je......
    Super! Voor herhaling vatbaar dus.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit...leuk hoor en fijn dat het zo geslaagd was...liefs fijne week Ria...♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kraam met prachtige spullen. Jullie hadden ook geweldig weer. Fijn dat je zo goed verkocht hebt. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je naast Hetty stond op de markt... Dan zit het met de gezelligheid wel goed:-)

    Je hebt prachtige spullen, dus ik kan me voorstellen dat je goede zaken gedaan hebt. Fijn dat het zo geslaagd was.

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kraam. Het is me helaas niet gelukt om naar Nijverdal te gaan (te druk bezig met het verven van de gang). Leuk om zo nog even te genieten van de sfeer. Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een sfeervolle kraam met prachtige spullen en mooi weer... fijn dat het een geslaagde dag was! Helaas was de familiedag wat later afgelopen, dus was ik niet in de gelegenheid een bezoekje te komen brengen.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...