dinsdag 11 september 2012

Op naar Nijverdal!!

We zijn weer bijgekomen van een paar week-endjes inkoop!! Moe maar voldaan onze slag geslagen. Het was weer een feestje in Lille, het weer was top en er was zo veel te zien!! De beentjes zijn weer aardig getraind zal ik maar zeggen...
Aanstaande zondag gaan veel spullen mee naar de brocante markt in Nijverdal. Dus als jullie niks te doen hebben, maak er maar een gezellig dagje uit van. Er is van alles te doen in bruisend Nijverdal.
 
Op het Dunantplein is van 12:30 uur tot 19:30 uur!!!! een brocante markt!!!

Zondag 16 september dus!!

En natuurlijk gaan ook de balletschoentjes mee!
 
Ik hoop jullie daar te zien, groetjes, Elian
 
 




 







 

8 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie spullen heb je! Helaas kan ik zondag niet naar Nijverdal komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige spullen heb je weer ingekocht! Wij hebben zondag familiedag in de omgeving van Nijverdal, dus als het niet te laat is afgelopen... Alvast veel plezier gewenst!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes in Nijverdal, ik wens je een hele gezellige dag en een geslaagde verkoop!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh.... ik zie allemaal mooie dingen! Gaaf, die lichte koffer! En die klossen, vogelkooitjes..... "helaas" ga ik zaterdag naar een Grieks eiland ;)
    Moet ik daarna maar eens kijken of je nog wat over hebt van al dat moois.
    Succes in Nijverdal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Zo'n voelkooitje kocht ik in Frankrijk maar dan een groene. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via ben ik op je blog terechtgekomen. Wat een gezellig blog heb je en hele mooie spulletjes. Toevallig ben ik vorige week ook voor het eerst in Lille geweest. We hebben daar een superdag gehad. Vooral kijken naar al dat moois. Ik heb zin om zondag even naar Nijverdal te rijden. Mocht dat niet lukken dan is Emst dicht in de buurt van Apeldoorn. Ik ga je volgen, want ik heb enorm genoten van je mooie sfeervolle foto's. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer heerlijke spullen staan! Genieten...
    Kom echt snel een keer bij je langs.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...