maandag 8 oktober 2012

Alweer een uitje, nu naar Frankrijk! Wat een mooie spullen weer allemaal. Soms lastig om te kiezen wat er mee gaat en wat niet... maar het is weer een mooie buit geworden.
Dit keer erg veel leuke mensen gezien en ontmoet uit het 'wereldje'. En ook al vinden we het allemaal stuk voor stuk ontzettend leuk om te struinen, men vergeet wel eens dat het ook echt afzien is! Er wordt wat afgesjouwd! En we kijken elkaar lacherig aan met de slaap nog in de ogen, want het is nog maar half 4 in de ochtend.... we lijken wel gek, maar wat hebben we een schik!!
En helemaal als we de bus weer gaan uitpakken....

Fijne dag! Groetjes, Elian





 





 



 



 

15 opmerkingen:

  1. DAT ZIJN MOOIE SPULLEN!
    VOORAL HET BEELD OP DE EERSTE FOTO!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen heb je gekocht.
    En veel....

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom via, via, op je blog een kijkje nemen en het ziet er allemaal super uit.

    Ik heb mij aangemeld als volger.

    Fijne dag!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lijkt me dat leuk om te doen!!En wat heb je mooie spullen!!En waarom is je winkel nu zo ver weg....:(
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh allemaal hele mooie spullen, ik zie al een heel mooi kastje die ik wel zou willen hebben
    ik mail je nog even :-)
    heerlijk om zo rond te struinen tussen al die geweldige spullen !!!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh wordt dr gewoon hebberig van zeg al die leuke spullen vooral die witte luiken ...........blijft een wens mooi mooi mooi!!!

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Elian lekker gescoord hoor!! Vive La France:-)) Ziet er goed uit allemaal!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige spullen weer.......liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie spullen zeg! Het Franse meisje van de eerste foto!!... ik ben verliefd. Zo leuk.
    Groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer mooie spullen gevonden!
    Vind het zo jammer dat he geen webwinkel hebt, Emst is net even te ver om zomaar even heen te rijden.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat struinen... Baal ook als een stekker dat zoiets er voor mij op dat niveau niet meer in zit, want ja; Dat is echt op en top genieten!

    En zeker als je met een geslaagde buit als deze thuis mag komen;-)

    Succes met schoonmaken en veel plezier met al dit moois een leuk plekje te geven...

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke spullen heb je gevonden! En ik zie dat ik de JDL ook moet gaan kopen. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat boeren meisje op de eerste foto die vind ik zo mooi zucht.
    je hebt erg mooie dingen gescoord hoor .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan mij voorstellen dat het soms af zien is zo vroeg, maar volgens mij ben je dit snel vergeten bij het zien van zoveel moois...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo, ik via via op je blog terecht en zag dat je ook in Nijverdal stond op de brocante markt...Hoe toevallig wij stonden schuin tegen over jullie ik heb nog een zinken gieter gekocht bij jullie.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...