dinsdag 27 november 2012

En de winnaar is....


De verloting van de mooie spitzen heeft vandaag plaats gevonden!!
Leuk dat er zo veel reacties op kwamen! Bedankt allemaal voor het linken naar mijn blog!

Nu wordt het spannend....

 
 
Gefeliciteerd Nicole!!! De spitzen zijn voor jou! Stuur even een berichtje voor je adres.
Iedereen verder bedankt voor het meedoen!
 
 
 
Verder ben ik nog druk met het klaarzetten en verzamelen voor vrijdag!! De kerstfair in Nunspeet!
Kijk maar mee:

 

 










8 opmerkingen:

  1. Nicole gefeliciteerd met het winnen van dit prachtige paar spitzen! Veel succes en plezier bij de voorbereidingen van de kerstfair, ook hier zijn de voorbereidingen voor zaterdag in volle gang...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicole gefeliciteerd! Prachtige spitzen...veel plezier op de kerstfair Elian ;)
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen,Wauw!! wat een verassing gewonnen!Ben echt blij met deze supermooie spitzen en ze zullen dus ook zeker een mooie plek in mijn
    huis krijgen.Elian,harstikke bedankt voor deze bijzonder mooie Give -
    Away, en ik kom ze graag a.s vrijdag bij je ophalen bij de Kerstfair.
    Voor iedereen een fijne dag vandaag.Lieve groet, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stiekem een beetje jaloers op Nicole...:-).Nee hoor,van harte!!Maar ze zijn zo mooi,zucht!!!Wat jammer dat de fair zo ver weg is hiervandaan (zolas helaas de meeste brocantefairs).
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo een mooie inspiratie, zijn de oude trommel op de brocante tafeltje te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helaas, helaas, wéér geen prijs :-(
    Maar een kijkje op jouw blog maakt veel goed.
    En och, er liggen hier nog oude balletschoentjes en spitzen van m'n dochter, dus ik zit niet zonder.
    Nicole, gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen,

    Het is inmiddels twee jaar later maar ik vroeg mij af of u die twee witte koffers nog heeft. Ik ben eventueel geïnteresseerd in de onderste koffer. Heeft u nog meerdere foto's?

    Vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. do you have a website where you sell your items?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...