donderdag 1 november 2012

November met een kerstgevoel

De bladeren vliegen hier van de bomen, het is echt herfst. Binnen is het gezellig warm en de kaarsjes mogen weer branden en lekker ruiken. En al is de maand november net begonnen, we zitten alweer volop aan de kerst te denken. Ik ga zelf op 30 november en 1 december in Nunspeet staan. Daar mag ik een tent inrichten met brocante in kerstsfeer. Dus ik zit ook al met het nieuwe boek van Nina Hartman (heerlijk inspiratie opdoen!) op schoot, te bedenken wat ik allemaal voor elkaar wil krijgen. Daarover volgen nog wel meer berichten...
 
Nieuw in ons huis is de poes Jack. Wij hebben hem van mijn zus overgenomen, dochter bleek toch wel erg allergisch te zijn. En hij is al aardig thuis hier! Even wennen met de hond, maar je kan nu al merken wie de baas is... Jack. De sofa is al ontdekt, een prima plekje en erg gezellig!!
 
Groetjes, Elian
 
 



8 opmerkingen:

  1. Veel succes met alle voorbereidingen en een warm blogwelkom voor Jack ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is er fijner dan met een prachtig boek op schoot zitten terwijl de bladeren van de bomen waaien niks toch ;)

    tja poezen zijn iedereen de baas ,toch fijn dat hij bij jou terecht kon .
    welkom jack :)

    succes vast met bedenken voor de kerst brocante grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is altijd even wennen na de zomer, maar ook weer een gezellige tijd. 1 december noteer ik even op de kalender. Veel plezier met de voorbereidingen en met jullie nieuwe huisgenoot. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt gezellig ... wat is er te doen in Nunspeet.. wil eigenlijk ook nog wel ergens een keertje staan.. iets voor mij..??
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's weer!Heb zitten genieten.Heb toevallig net bijna dezelfde klemlapjes gekocht.
    Fijn weekend!!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me leuk zeg ! alleen de voorpret al, ideetjes opdoen, mijmeren hoe je het gaat inrichten, gezellig vooruitzicht!
    en wat een lieve kat, fijn dat ie bij jullie mag wonen !
    wij hebben nu alleen nog 2 aanloopkatten, waarvan 1 witte, die het liefst de hele dag op schoot ligt, en 1 dikke "je weet wel kater", zo ondeugend als wat, maar kan er niet boos op worden :-)
    Succes voor de brocante dagen !
    als ik weet waar het is, kom ik misschien wel even kijken :-)
    Groeten en vast een gezellig weekend gewenst
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met de voorbereidingen en wat een schatje.. haha en al een heerlijk plekje gevonden.

    Fijn weekend en liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elian,

    Wat een vreselijk leuke blog heb jij!!! IK ga je volgen!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...