maandag 12 november 2012

re-stylen!

Dit week-end heerlijk bezig geweest in Zwolle bij de Oude Bank. De hele brocante winkel onder handen genomen samen met mijn styling-partner Jannet. En hier kunnen jullie het resultaat zien:






 
en oh ja.... zo was het:
 


 
 
De etalage is ook veranderd, maar daar zijn de foto's niet van gelukt. Volgende keer, want we hebben al gemerkt dat wij een goed team vormen! We vinden het leuk om te doen, en het resultaat mag er zijn. Dus als iemand nog een leuke klus weet in het stylen met brocante... wij staan voor je klaar!!
Groetjes, Elian
 

12 opmerkingen:

  1. Leuk geworden.
    Ja jullie zijn zeker een goed team.
    Mooie spullen hebben ze daar.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit ziet er geweldig uit. Jammer dat Zwolle voor mij zo ver weg is.
    Jullie hebben het goed gedaan zeg. M'n complimenten.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prachtig uit! Af en toe kom ik wel eens bij de Oude Bank, leuk om te weten dat jij dan de styling hebt gedaan ;)

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is wel verbetert zeg ,minder rommelig .
    dat paard is jeugd sentiment ,die had ik ook vroeger heb daar nog op gehobbeld .
    en heb hem toen ik een jaar of 16 was weggegooid erg he .

    grtje saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi!!Wordt er hebberig van....Helaas is Zwolle vanuit Middelburg wel erg ver.
    Maar mn complimenten voor jullie werk!!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeee daar moet ik gauw maar is gaan kijken want zie genoeg mooie dingen


    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kreeg gelijk zin er weer eens te kijken..helaas ze zijn dicht op maandag ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk sfeertje en wat zie ik veel leuke spullen!!!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ""PRACHTIG"" Helaas voor mij te ver weg, ik zie heel veel mooie spulletjes.
    Fijne week groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is goed gelukt. De spullen komen mooi tot hun recht. Ik denk dat ik daar eens een kijkje ga nemen. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Elian..♥
    Wat heb je een Prachtige♥ Blog♫ ben dus meteen volger♥ van je geworden..;))
    Je hebt veel mooie♥ spullen♥ zo'n mooi sfeertje♥ daar kan ik wel uren van genieten♥..;))
    Wens je fijn♥ weekend♥ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er moi uit ,kzie er al spullen tussen die hier wel wel zouden passen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...