maandag 5 november 2012

Tijd voor een kadootje!! Give-away!!

Ik had deze foto gemaakt van hele oude balletschoentjes. Ze zijn anders dan anders, want deze hebben een hele aparte kleur, een soort huidskleur. Ik vind ze geweldig mooi om zo een stilleven te maken als op deze foto!
Tegelijkertijd kwam ik tot de ontdekking dat er al meer dan 100 volgers zich hebben aangemeld op mijn blog! Helemaal geweldig natuurlijk! Vandaar dat het tijd is voor een kadootje, we naderen immers de kadootjes-tijd van Sinterklaas en Kerstmis.
 
Laat een berichtje achter op deze post
en maak kans op deze prachtige spitzen!!
 
Helemaal leuk als je deze foto op je blog zet met een link naar deze give-away.
Op dinsdag 27 november vindt de loting plaats, dus 3 weken de tijd om mee te doen!
 
Succes! Groetjes, Elian
 
 
 
Natuurlijk ben ik ook druk met het verzamelen van mooi brocante voor de kerst!
Hier volgen vast wat foto's:
 


25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige give away, natuurlijk doe ik mee!!
    Volger was ik al, ik deel je berichtje op mn blog.
    Wie weet..... ik hoop er op!!!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give away !!..mag ik meedoen???.....zo leuk...liefs fijne week van mij...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elian,
    Je kent me vast nog wel ik ben Simon :))
    Ik heb een weblog, maar zit er wegens tijd gebrek en andere redenen nooit meer op, maar ik zou dolgraag toch mee willen doen met je Give-away!!!!! (als je het niet erg vind, want van die mooie spitzen zijn een kleine droom van mij :)).
    En tenslotte, ik geniet altijd enorm van je leuke blogjes en schitterende foto's, deze zijn ook weer prachtig!!

    Een hele fijne avond!

    Groetjes,
    Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige spitzen .
    Ik wil graag mee doen met je give away.
    Zet gelijk een link op mijn blog.
    En gefeliciteerd met je meer dan 100 volgers.
    Het hertje is erg schattig.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Elian,
    Ik doe heel graag mee met jouw give away, wat een prachtige spitzen zijn het!

    Je andere spullen zijn ook super!

    Ik ben al volger van je blog, ik zal nog wel even een link op mijn blog zetten.

    Groetjes en een fijne avond nog,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Elian,
    du hast ein wundervolles Zuhause!
    Wir versuchen zu Deiner Boerderij Fair 2013 zu kommen.
    Ich freue mich schon darauf!
    Wunderschöne Spitzenschuhe verlost du ...
    Liebe Grüße aus Hamburg.
    Stefanie

    Entschuldige ich kann nur in Deutsch schreiben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zucht....wat mooi!!Ik doe heel graag mee met je give-away!
    Fijne avond en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 100 volgers! De spitzen zijn prachtig en ik doe dan ook graag mee (12 december jarig, dus wie weet alvast een mooi verjaardagskado ;)) Je brocante voor de kerst ziet er sfeervol uit, vooral de vleugels vind ik erg mooi...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat meen je niet ??? die spitzen kunnen we winnen??
    wauw zeg!!
    ik ben al een tijdje voor me dochter op zoek naar mooie !
    ze zit opjazzballet en dans en muziek zijn dr lust en leven,

    doordat ik zo van brocante hou is zij ook helemaal weg van de stijl en dat met negen jaar (zo leuk) dus voor haar doe ik dan ook zeker weten mee !
    want hiervoor zou ze een gat in de lucht springen( wie weet op spitzen)

    volger ben ik al een tijd en natuurlijk plaats ik een link op me blog

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, deze Give Away... daar wil ik wel een gokje op wagen!

    Ga je nog iets speciaals doen dan voor de feestdagen? Succes met de voorbereidingen voor kerst, maar jou kennende komt dat wel goed;-)

    Fijne avond X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Elian,

    103 volgers al,leuk toch he al die mensen die je blog lezen.
    Probeer een link te zetten op mijn blog, ben ook pas net nieuw in blogland maar gaat vast wel lukken.En natuurlijk doe ik graag mee met deze prachtige Give Away.Sta jij met de kerst bij het Jagershof in Nunspeet? Dan kom ik zeker weten ff bij je kijken.

    Lieve groet,

    Nicole ( House of 1938 )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee met je give-away! Een link heb ik al geplaatst.
    Leuk he, kerstspullen verzamelen voor de winkel? Ik ben druk bezig voor mijn webwinkeltje.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Graag Elian! Dit is een geweldige Give Away. De link staat op mijn blog hoor. En nu ga ik stilletjes zitten hopen.
    'k ben ook heel erg benieuwd naar 'je' kerstmarkt. Ga je daar nog verdere mededelingen over doen? Waar, hoelaat enzo? Ik wil graag komen.
    De boerderijfair met Hemelvaartdag was ook zo gaaf.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige foto's
    Ik geniet daar altijd zo van.
    natuurlijk wil ik graag meedoen ben gek op spitzen.
    groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Elian! Ik kwam toevallig op je blog! Ik doe graag mee met je mooie give away.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige give-away! Daar wil ik graag een plaatsje voor vrij maken en dus doe graag mee! Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Elian, ook ik doe graag mee met je give away! Erg leuk! Wat zien ze er schattig uit!!!
    Fijne week, groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vijf jaar was ik...en ik had mijn allereerste balletoptreden. Een pas-de-deux. Wat voelde ik mij belangrijk. Zenuwachtig was ik niet, totdat 'het doek opging'. Er zaten ménsen in de zaal! Van schrik rende ik het podium weer af. Het was trouwens mijn eerste en laatste optreden als 'ballerina'. Mijn ouders konden de lessen helaas niet meer betalen dus nee, ik zou niet de nieuwe Anna Pavlova worden.

    Ondanks dat voorval heb ik altijd iets met ballet gehouden. Als klein meisje droomde ik ervan om later...later als ik groot zou zijn...op spitzen zou mogen dansen! Dolgraag zou ik daarom die spitzen willen winnen. Om mijn kinderdroom te verwezenlijken.

    Overigens: prachtige site met geweldige foto's! Ik heb de data voor de boerderij-fair al genoteerd in mijn agenda! Nog 183 nachtjes slapen..........

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd met je 100 volgers en je hebt er al weer 5 nieuwe bij :)
    maarja niet gek met zo'n bijzondere give away wat zijn ze mooi .
    dus ja ik doe heel graag mee en zet je link op mijn blog .

    en wat een mooie spullen heb je voor de kerst ,die engel is echt prachtig.

    nog een fijne dag grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi,

    wat apart, ik doe graag mee al heb ik geen blog!
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig stilleven inderdaad.....zie weer zoveel moois bij je.
    Wil graag een kansje wagen hier bij je.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi blog...genieten!! Ik ga graag even bijlezen bij je.
    En natuurlijk duim ik voor de give away, ik plaats een linkje ;)
    Nog een fijne zondag, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. It was my child's dream to be a little ballerina:)) may be now this dream would come true:))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Elian, viavia kwam ik je blog tegen en wat ik zag, wauw!!! Ben je gelijk gaan volgen en doe ook graag mee aan je give away en heb ook al een link op mijn blog geplaatst.
    Fijne avond
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. piep, oh wta zijn ze mooi....ik hou zo van die dingen met een verhaal....en ze doen me denken aan dansen, iets wat ijn gezondheid niet meer wil....ik danste salsa....ik zou ze eennmooie plek geven op mijn handwerkkamér en er veel va genieten

    veel succes aan alle deelnemers

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...