woensdag 7 november 2012

Winterfair in Nunspeet

vrijdag 30 november van 16.00 - 22.00 uur
en zaterdag 1 december van 10.00 - 16.00 uur
 
sta ik bij Hotel Het Jagershof, Spoorlaan 14 - 16 in Nunspeet.
 
Daar wordt een winterfair gehouden in en rondom het hotel. Binnen is er een expositie met schilderijen en buiten staan een aantal tenten en kramen met brocante, groendecoraties en sieraden.
Lichtjes, hapjes, kaarsjes, warme drankjes, kerstdecoratie en muziek zijn de ingredienten voor deze twee gezellige dagen. Entree is 2,50 inclusief kopje koffie of thee. Graag tot dan!
 
Hierbij vast een aantal foto's om in de stemming te komen:
 

 





 
(De spitzen van de give-away, nu in het licht gefotografeerd, ze zijn zo mooi van kleur!)
 
 
 
 





13 opmerkingen:

  1. zucht..........pracht foto's !
    XXX,
    Caatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met deze foto's kom ik helemaal in de stemming! Voor mij helaas wat ver, maar ik geef de tip door aan mijn moeder... De spitzen hebben inderdaad een prachtige kleur (ik ga weer verder met duimen ;))

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto´s.
    Vooral die eend met het kroontje.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Elian,
    i just love your pictures....wish i could be there.
    Are these lovely geese for sale? I´m so hardly searching for
    a goose like this.

    Have a nice evening,
    Birgit


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Birgit,
    They are for sale actually. Please send me your e-mail adres.
    Thanks!

    Elian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaat vast een daverend succes worden... mooie sfeerfoto's!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier word ik heel hebberig van ha ha .
    leuk die gans met dat kroontje .
    en dat witte vitrine kastje op de laatste foto vind ik ook zo mooi .
    ik ga het in mijn agenda noteren dus wie weet :)

    in ieder geval vast succes met de verkoop .
    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende fotos elian. Om hebberig van te worden en dat is gelukt :-)

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Elian.

    Tjeetje meis wat een waanzinnig mooie spullen heb je...
    Ik ben weg van je ganzen...zijn deze te koop??
    Zou je me even willen mailen?
    Mijn mailadres is.... marijkevanooijen1@gmail.com
    Heel graag wil ik je blog volgen....en misschien kom je ook
    eens bij mij op de koffie...

    Lieve groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mocht de eend met kroontje nog niet verkocht zijn, dan wil ik deze enorm graag van je kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga het direct in mijn agenda zetten!!
    Lijkt me erg leuk!!
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat genoteerd........Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Would really love to have a goose like this !
    Please send me an email at marcelswhiteshabby@gmail.com!!

    Really love your very inspire pictures <3
    Looking forward to hear from you <3
    Nice greets Marcel :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...