dinsdag 9 april 2013

Eigenlijk nog te koud....

Afgelopen week-end weer heerlijk erop uit geweest! Daar had ik echt weer zin in. Nooit gedacht dat het 's nachts en heel vroeg in de ochtend nog zo koud zou zijn!! Dat viel even tegen. Ik werd wakker van mijn ijskoude neus en voeten! Nog verder onder de dekens kon niet, maar de schoenen moesten aan...
Ik kon het niet zo lang meer volhouden en merkte dat er al wat gaande was buiten. Dus dan maar in beweging!

Pas later op de dag deed het zonnetje zijn werk en zag ik de buit in mijn bus groeien.... daar krijg je het vanzelf warm van! Thuis kon ik meteen bij de kachel kruipen. Ons nieuwe houtkacheltje was al lekker opgestookt, wat is dat dan lekker!! Geniet maar even mee:








5 opmerkingen:

  1. Leuke spullen hoor. Ik heb zo'n zin in de Boerderij Fair! Vorig jaar vond ik het geweldig.
    Dus graag Tot Ziens.
    Barry van des Guirlandes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spulletjes heb je gescoord! Toch niet voor niks zo koud gehad!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja daar krijg je het warm van...
    Staat er op de 1e foto achter het popje een hoedendoos...?
    Enne is ie te koop....en natuurlijk wat kost ie..?

    Zie weer eens wat moois ;) Alleen maar moois trouwens ')

    Fijne avond

    Oh ja en is ie wit...?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je met zoveel mooie spullen thuiskomt is de kou vast snel vergeten ;)

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie spulletjes. Met name die lampenkapjes maken me heel hebberig!!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...