zaterdag 11 mei 2013

De Brocante Boerderij Fair was een feest!!!

Wat een heerlijke dagen! En wat een genot om dit te organiseren als je alleen maar vrolijke mensen op je erf ziet komen! Het was geweldig!!! Mede dankzij de uitvoering van alle deelnemers die de mooiste kramen hebben ingericht! En door alle hulp bij de catering, het liep ondanks alle drukte allemaal op rolletjes!

Er zijn hier en daar al wat foto's en filmpjes op internet te zien. Helaas heb ik door tijdgebrek geen camera in mijn handen gehad... Maar hier een paar sfeerbeelden van andere mensen: (van All Seasons; dank je wel Patricia!) en een leuk filmpje van Faire Un Song, gemaakt tijdens het opbouwen en de eerste stroom mensen
https://www.youtube.com/watch?v=5GJCwWKoueA (bedankt Victor, heerlijk om terug te zien, ik krijg er kippenvel van!)  

Het was een feestje!! Volgend jaar weer!
Fijn week-end allemaal! Groetjes, Elian




  





8 opmerkingen:

  1. Hoi Elian,

    ik heb jouw fair voor het eerst mogen bezoeken (nog ff persoonlijk met je kennis gemaakt via Monique). Nou reken volgend jaar ook weer op mij als gast en dan ben ik er ook om 10.00 uur want het was geweldig, fantastisch super etc. etc. Ben superblij met mijn spulletjes, dus graag tot ziens!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zag er weer prima uit allemaal Elian en het weer zat reuze mee.. de sfeer was super! Dus tot volgend jaar dan maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn ook bij je geweest.
    En het was echt een feest.
    Gezellig druk en mooie kramen.

    fijn weekend.

    gr, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het weer genieten van alle mooie spullen! Bedankt weer Elian, voor een heerlijke dag! Tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was top geregeld.. ik heb 2 super leuke dagen gehad.
    Dank je wel.
    En namens Victor... "graag gedaan"
    Geniet nog even lekker na...
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kramen stonden er weer, en het weer was ook super (was gister wel anders haha)
    wij hebben Donderdag bij jullie mee mogen genieten, echt gezellig en nu met de mooie foto's genieten we nog weer even na !!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Elian
    ik zie dat je mijn foto's hebt gebruikt op je blog. Wat leuk!
    Ik heb zo genoten op de fair en de sfeer was er geweldig, net als de prachtige locatie!
    En nu heerlijk nagenieten!!

    Ik wens je een hele mooie week toe met vele zonnestralen
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Elian,
    Prachtig zoveel positiefs als ik over jou en jouw fair heb gehoord.. Ik zeg als je volgend jaar een plekje over hebt meld ik me hierbij aan ;)..
    Leuk om je te ontmoeten en een hele fijne (rustige lege haha) week voor je gewenst
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...