zondag 21 juli 2013

100% Brocante!

Wat een leuke vermelding van mijn blog in de Libelle 100% Brocante!!! Onder 'Verrassende Sites' zie ik zomaar mijn blog adres staan!!
Speciaal voor alle nieuwe kijkers nog een paar foto's uit de winkel van verrassende spullen. Ik ben open op maandag, dinsdag, donderdag van 11 - 17 uur. Vrijdag en Zaterdag ben ik verschillend open in verband met het afstruinen van markten, dus graag even een berichtje als je langs wilt komen!!
Graag tot ziens!!
Elian

 




 

6 opmerkingen:

  1. toch wil ik weer een keertje je kant opkomen
    kijken in je mooi winkel want het as zo druk op de fair toen dat ik veel gemist heb
    mooie foto,s maak je altijd super dat je in het blad staat gefeliciteerd
    groetjes rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Elian,

    Ik zag jouw huis in de Maison Chic en vind het prachtig!!
    Mooie reportage ook!
    Helaas stond er geen vermelding naar een blog of webwinkel.. Onder 'Elian brocante' vond ik deze blog via google. Ik ga je volgen!!


    Groetjes uit het Zuiden,

    Nadine

    www.mylittlewhitehomebynadine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. P.s. Mag ik foto's pinnen op Pinterest? Onder vermelding van jouw site natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nadine,
    Wat goed dat je mijn blog dan toch gevonden hebt! Ik vond het zelf ook jammer dat er geen vermelding bij de reportage stond! Maar natuurlijk mag je mijn foto's pinnen op Pinterest! Fijn dat je het vraagt, en fijn als je mijn site er bij wil vermelden!!! Groetjes, Elian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag het inderdaad in de Libelle staan; leuk!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verrassing dat ze je link in de 100% brocante hebben gezet, je blog is het zeker waard om vermeld te worden!
    Mooie plaatjes weer in deze post..

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...