dinsdag 9 juli 2013

De hoogste tijd....

Het is zeker weer hoogste tijd om weer eens een post op mijn blog te plaatsen. Weer veel te lang op moeten wachten.... Maar het gaat heel goed hier!! We genieten van het heerlijke buiten leven; kopje koffie in het zonnetje, en de jongens die zich vermaken in het zwembad! 's Avonds een kopje koffie op de veranda met een muziekje op de achtergrond en pas als het tijd is om naar bed te gaan, gaan we naar binnen. Graag heel veel van dit soort dagen!!
Het is druk met alle markten; ook weer heerlijk! En komend week-end mag ik een kraam gaan inrichten op de brocante markt van Vive La France in Hummelo!!!
Natuurlijk hier weer wat foto's van recente aanwinsten, waarvan een deel weer mee gaat naar de markt!

Ik sta alleen op de zondag 14 juli van 11:00 tot 17:00 uur Dorpsstraat, Hummelo.
(zaterdag is er ook markt van 13:00 tot 22:00 uur)

Tot dan!!







  




3 opmerkingen:

  1. wat een super mooie spullen breng je mee
    jammer dat ik niet kan ik ben helemaal weg van de hoedendozen
    veel succes gewenst
    lieve groetjes rosettaxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...