zaterdag 7 februari 2015

Goed voornemen

Gelukkig zijn er nog steeds bloggers die hier af en toe komen buurten... ondanks dat ik zo weinig berichten plaats. Helaas kom ik er steeds niet aan toe om even lekker achter de computer te duiken en weer een bericht te plaatsen. Toch blijft het leuk om te doen... vandaar mijn goed voornemen om minstens 1 keer in de maand een post te plaatsen met nieuwe foto's. Vooral het plaatsen van foto's is leuk om even te laten zien waar ik mee bezig ben. Dit vind ik op dit moment mooi en wie weet geeft het jullie weer inspiratie. 
Tot gauw!



 





13 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes Elian. Ik ben soieso fan van jouw stijl. Dus kom maar op met je plaatjes, ook al is het 'maar' één keer per maand.
    Het kussen met schilderij vind ik geweldig. Ik zag ze al bij het Christmas Victorian open huis vorig jaar. Alleen niet gekocht. Stom eigenlijk.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn we weer helemaal geïnspireerd. Wat een heerlijke sfeer toch weer! Elke maand is ook regelmaat...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via via ben ik op je blog terecht gekomen, en hoewel ik een andere stijl heb, kan ik hier ook zo van genieten.
    Mooie plaatjes laat je zien.
    Fijne Zondag.

    Groetjes,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Elian ..prachtig sfeertje....liefs van mij...xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's!

    Hoop ooit eens jouw winkel te mogen bezoeken!
    Fijne zondag!

    Lieve groet uit het Zuiden,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer heel mooi uit ....zie kussens met afbeeldingen voorbij komen weet je zo van welk merk die zijn vindt ze er mooi.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zeker mooi... herkenbaar hoor, het schiet er gewoon bij in.
    ;) het is wel super om inspiratie op te doen
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo liebe Elian,es war so schön bei Dir und Du bist so lieb!Danke das wir auch Dein wunderschönes Haus sehen durften.Wenn Du nochmal so einen tollen Stuhl hast denk an mich.Wir sehen uns im Mai,liebste Grüße Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk weer een post van je te lezen
    Ik vind het jammer dat er de laatste tijd zo weinig bloggers actief zijn
    Heb weer genoten van de mooie foto's
    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar zit/zat je toch..... ;)
    Altijd even genieten hier bij je.......zie weer zoveel moois!
    Hopelijk alles goed met je.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So beautiful over here. I am Now your new follower.

    Xx
    Dore

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat ik je gevonden heb want hier krijg ik zeker inspiratie van! Ben je inmiddels gaan volgen hoor en ga eens op mijn gemak al je berichten bekijken. Lieve groet, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...